Thursday, August 27, 2009

#4

We have our fourth beastie (or beastette??!) on the way! Hooray!

18 comments:

Lively Luckinbills said...

CONGRATULATIONS!!! HOPING FOR THE BEASTETTE;) ALTHOUGH YOU MAKE SOME PRETTY CUTE BEASTIES.

whitney said...

YAY! YAY! YAY! (yes, it's definitely capital letters worthy). I was wondering when you'd spill the beans. I can't even wait to find out what you're having. I'm seriously dying. picture me melting like the wicked witch of the west. It's kind of like that.

I'm melting, I'm MELTING!...

The DeVito's said...

YAY! Congratulations! I'm hoping for a beastette too! You Holyoaks need some more girls in your family!

Annie said...

Cheering for a beastette... yay!

Mere said...

Happy happy!

Jeff, Jenny and Pearl said...

WHAT????? That's it? How did you keep it a secret so long? I am so excited for you. Wow! Four kids? Man I can't even imagine two right now. You are brave (or crazy). Congrats! Please send pictures when you get your bump. Here's hoping for a beastette!

Emily Kim said...

WOW! CONGRATS GUYS!! So exciting!!

WITHERS FAMILY said...

Oh SWEET! I too hope it is a beastette! It's a whole other ball game with that kind. :)

I am also excited because now I wont be the only one with 4!

I hope you are doing well.

Sandy said...

Congratulations! You must be so excited. Maybe a miracle will take place and you will finally have a girl.

Haylee Munk Brown said...

yay!!!!! That means we are due almost at the exact same time!!!!! That is fun! We will have to keep in touch about everything!!! And I will definitely need your help when I have my beasty!!! :)

Steph said...

Yippee!!! I am seriously doing the happy dance!!! Ditto to what Whitty says...I am DYING to find out what you're having!! Everytime I see baby things I want to snatch them up and buy them (boys and girl things alike!)!! Oct. can't come soon enough!! btw...baby bump pics are soooo in order. ;) Sending loves your way (give your belly a "squeeze from Auntie!!)!

Andrea said...

HOORAY! So happy for you and the rest of your sweet family!

Steph said...

Dear Auntie Libby, Uncle Kit, Jos, Gavin, and Gunner (and that new baby)-

I miss you. I can hardly wait for you to visit and the baby to come. I wonder if it is a boy or a girl. I hope Jos misses me too. I hope Santa Claus can find a way into our home. It's really fun having you come here.

Love,
Cooper

nuttynewburns said...

How awesome! Congrats you guys! So happy for you! What a lucky sweet spirit to be so very blessed into such a wonderful little family!!! Can't wait to find out if it is a red head or brunette this time! LOL! I just thought I would say something else than the usual response we are both so very used to but of course hope it is a beautiful lil' Liberty!! How great that would be with 3 older brothers that can protect her or she could beat up on! Most of all hope for health and a great overall pregnancy! We love your family so much BEASTIES and ALL!! LOL

Anna said...

Congratulations! We are so excited for your family's upcoming addition.

Coty said...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


beastette! i've atleast given you a little hope haven't I? i still can
t even believe that we are having a girl...i wont fully believe it until i see her in the flesh lol!

CONGRATULATIONS!!!

Cindy and Quent said...

Congrats!!! We are so excited for you!

Charee B Mcclellan said...

YAY.....I AM SOOO EXCITED FOR YOU! YOU ARE SUCH A CUTE MOM...YOU NEED TO HAVE HUNDREDS OF KIDS! CONGRATS AND LETS SEE TONS OF PICS OF THIS PREGNANCY! LUV YAZ